Livrare si retur

Livrare si retur

Produsele sunt livrate pe întreg teritoriul țării, fie prin intermediul curierilor proprii, fie printr-o companie de curierat intern. Plata se va efectua conform metodei alese de dumneavoastră la plasarea comenzii. Toate produsele sunt livrate în ambalajul original, sigilat de producător, și sunt însoțite de factură, certificate de garanție, și sunt asigurate pe durata transportului până la livrare.

Dacă nu sunteți disponibil la data și ora stabilite pentru livrare, vom păstra echipamentele comandate timp de cinci zile lucrătoare și vom încerca să vă contactăm din nou pentru a finaliza livrarea. În cazul în care nu putem stabili contactul nici de această dată, comanda va fi anulată.

Curierii noștri parteneri sunt Fan Courier

Pentru plățile efectuate în avans prin virament bancar, termenul de livrare va fi calculat din momentul confirmării plății în contul S.C. TOTAL PLUS S.R.L.

Returnarea produselor

Pentru returnarea unui produs sau a mai multor produse, vă rugăm să sunați la numărul 0720 826 648  sau să trimiteți un e-mail la office@climatizaresibiu.ro cu informațiile corespunzătoare produselor pe care doriți să le returnați.

TOTAL PLUS S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definiția contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plăteasca prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la achizitia produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor

Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Despre consumator

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să-o faca într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului nu aduce nicio limitare dreptului de renunțare la contract.